Terug

Levering/verzendkosten en retourneren

LEVERTIJD

Wij streven ernaar uw bestelling binnen 1-2 werkdagen te leveren. Dit geldt alleen voor partijen die wij op voorraad hebben*. U ontvangt een Track & Trace-code van PostNL zodat u uw bestelling kunt volgen (check indien niet ontvangen ook even uw spambox).

BEZORGKOSTEN

U kunt uw bestelling bij ons afhalen of laten bezorgen op een door u gewenst adres. De bezorgkosten zijn schematisch weergegeven in de tabel hieronder. Een voorbeeld: u besteld 38 m2 tapijttegels, dan betaalt u € 45,- aan bezorgkosten. Wanneer u de zending wilt betalen bij aflevering (onder rembours) komt er nog € 15,- bij op. Het totaal is dan € 60,- aan bezorgkosten. U betaalt geen transportkosten als u meer dan € 500,- in Nederland og €750,- in Belgie besteld.

 

  Aantal m2

  Verzendkosten Nederland

  Verzendkosten België

  0 t/m 5

  € 10,-

  € 15,-

  5 t/m 10

  € 15,-

  € 20,-

  10 t/m 15

  € 20,-

  € 25,-

  15 t/m 20

  € 25,-

  € 30,-

  20 t/m 25

  € 30,-

  € 35,-

  25 t/m 30

  € 35,-

  € 40,-

  30 t/m 35

  € 40,-

  € 45,-

  35 t/m 40

  € 45,-

  € 50,-

  40 of meer

  € 50,-

  € 65,-

  Rembourskosten** worden bij de verzendkosten    opgeteld

  € 15,-

  € 15,-

** Rembourskosten worden berekend wanneer u de goederen bij aflevering wilt betalen. U kunt alleen contant betalen aan de chauffeur!! 

 

 LET OP!!

De goederen worden d.m.v. een steekwagen/palletwagen bezorgd tot de eerste drempel, voor verder vervoer binnen uw woning dient u zelf zorg te dragen. De chauffeur is alleen en mag zware goederen niet tillen.

RETOURNEREN

Volle, ongeopende pakken, kunt u retour sturen. Nadat wij uw retourzending in goede staat hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag van het aantal pakken teruggestort. De transportkosten voor het retourneren van de door ons geleverde goederen bedragen €50,-. Deze kosten zullen worden verrekend. Ook eventuele schade die door u is aangebracht zullen wij verrekenen.

BESCHADIGING

Wanneer u schade constateert aan de verpakking van het product, moet u dit melden aan de chauffeur. Deze zal een notitie maken op de pakbon. Neem een foto van de beschadiging en stuur deze naar verkoop@onlinetapijttegels.nl. U kunt de beschadigde producten retourneren en wij sturen u kosteloos nieuwe producten. De verzendkosten neemt Online Tapijttegels voor haar rekening. 


*  Wanneer u zeker wilt weten of een product op voorraad is, kunt u contact met ons opnemen.

  • Selecteer een product
  • Selecteer een product
  • Selecteer een product
  • Selecteer een product